Subject: ZMĚNY JŘ 28. 1. 2018
From: "Zajíčková Lenka, Mgr., Ph.D." <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>,
Date: Tue, 23 Jan 2018 16:41:34 +0100

Vážené paní starostky, vážení páni starostové, 

obracím se na Vás s velkou prosbou o spolupráci při informování Vašich
občanů o změnách v jízdních řádech, které proběhnou k 28. lednu 2018.
Vzhledem k tomu, že změna v jízdních řádech se dotkla drtivé většiny obcí
Olomouckého kraje, jsme nuceni rozeslat tento hromadný e-mail, abychom
zabránili nedostatečné informovanosti právě těch občanů, kteří jsou bez
přístupu k internetu nebo s ním třeba vůbec neumí. Chtěla bych Vás tímto
poprosit o využití Vašich informačních kanálů k informování Vašich občanů o
změnách v jízdních řádech. Rádi bychom využili Vašich možností např.:

.         vyvěsit jízdní řád na úřední desku, 

.         vložit informaci na Vaše webové stránky, 

.         popřípadě dle uvážení a možností vyhlásit rozhlasem.  

Vzhledem k tomu, že nejsme schopni připravit více než 300 jedinečných
e-mailů s dotčenými linkami pouze pro Vaši obec, chtěli bychom Vás požádat o
součinnost. 

Všechny změnové jízdní řády naleznete během zítřejšího dne na stránkách
www.kidsok.cz <http://www.kidsok.cz>  v sekci jízdní řády od 1. 1. 2018, kde
bude záložka "Změny JŘ od 28. 1. 2018". Na tyto stránky budeme také
odkazovat ve všech informačních kanálech. Nicméně pro Vaši informovanost a
možnost přípravy informací pro Vaše občany zasílám seznam veškerých
změnových jízdních řádů ještě i přílohou tohoto mailu a taktéž všechna pdf
jízdních řádů, které prošly změnou. Prosím Vás tímto o výběr právě těch
linek, které se dotýkají Vaší obce. V případě, že si nebudete ve výjimečných
případech vědět rady, můžete se na mě obrátit. Nasměrovala bych Vás,
případně poradila. 

V každém případě můžete čekat zpětnou vazbu na všechny obecní dopisy a
maily, postupně se s Vámi buď já za Olomoucko, Prostějovsko, Přerovsko a
Hranicko nebo kolega Ing. Martin Konečný za Šumpersko a Jesenicko spojíme.
Nicméně Vás poprosím v kontextu dalších úprav, které budeme v jízdních
řádech dělat (již v menším rozsahu než k 28. 1. 2018), abyste sledovali naše
webové stránky. Naší snahou bude postupně řešit změny jízdních řádů ke
spokojenosti Vás, cestujících i objednatele veřejné dopravy. 

Koordinátor veřejné dopravy v Olomouckém kraji se v uplynulém roce dopustil
několika zásadních chyb v konstrukci jízdních řádů i komunikaci. Spolu se
stávajícími konstruktéry jízdních řádů jsme se snažili v limitovaném čase
napravit chyby svých bývalých kolegů a nalézt řešení problémů dotýkajících
se co největšího počtu cestujících veřejnou dopravou. Udělali jsme maximum,
které bylo v limitovaný čas možné. Žádná z Vašich žádostí nezůstane bez
odezvy, nicméně v některých oblastech, zejména na Hranicku, Prostějovsku a
Přerovsku, je problémových míst tolik, že k některým jsme se sice dostali,
ale museli je odložit, protože tak komplexní změny není možné během 14 dní
stihnout. Naší snahou je provádět takové revize jízdních řádů, které nebudou
na papíře jen dobře vypadat, ale budou mít zásadní pozitivní dopad na
kvalitu obslužnosti. Toto si vyžaduje systematický a pečlivý přístup a také
Vaše zapojení. V následujících týdnech se postupně budeme snažit vrátit ke
kvalitě dopravní obslužnosti, která byla před 1. 1. 2018.

Přijměte, prosím, tímto mou omluvu jménem KIDSOK za komplikace, které Vám i
Vašim občanům počátkem letošního roku vznikly. Pevně věřím, že se nám v
dohledné době i za Vašeho přispění podaří opětovně zajistit kvalitní
obslužnost obcí v IDSOK a získat spokojené cestující. 

Děkuji za pochopení i spolupráci.

S pozdravem a přáním hezkého dne

 

Mgr. Lenka ZAJÍČKOVÁ, Ph.D.

Vedoucí oddělení

oddělení dispečerského řízení

tel:        +420 587 336 667

mob:    +420 777 748 274

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kidsok.cz/> 

K této e-mailové zprávě se vztahuje PROHLÁŠENÍ. Úplné znění PROHLÁŠENÍ si
můžete přečíst na  <http://www.kidsok.cz/prohlaseni.html>
http://www.kidsok.cz/prohlaseni.html

This e-mail and its attachments are subject to a disclaimer. You can read
this at  <http://www.kidsok.cz/prohlaseni.html>
http://www.kidsok.cz/prohlaseni.html