Subject: Nabídka výletů v rámci Seniorského cestování 2018
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 25 May 2018 15:47:08 +0200

Dobrý den,

naše cestovní kancelář Za sluncem s. r. o., získala od Olomouckého kraje
projekt Seniorské cestování 2018.

Olomoucký kraj podporuje v tomto projektu cestování seniorů a poznávání krás
našeho kraje.

Touto cestou by jsme Vás rádi pořádali o spolupráci s propagací tohoto
projektu. V příloze Vám zasíláme kompletní seznam výletů a prosíme Vás o
vyvěšení těchto výletů na Vašich webových stránkách nebo ve Vaší vývěsce.

Senioři si mohou výlety zakoupit jak přes internetové stránky
www.seniorske-cestovani.cz <http://www.seniorske-cestovani.cz> , tak osobně
u nás na pobočce na adrese Ztracená 33 v Olomouci (naproti DACHI Reality).
Prodejní doba výletů je úterý - čtvrtek v čase od 9:00 do 11:00 a od 13:00
do 15:00.

Pokud bude mít Vaše obec zájem o výlet a budete schopni sestavit skupinu
20-ti a více lidí, můžeme Vám přistavit autobus i mimo běžná nástupní místa,
v takovém případě nás kontaktujte na e-mailu [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Zájezd lze zakoupit na cenu 200Kč/os. (zahrnuje dopravu, vstupné do památek
a atrakcí, oběd, průvodce). Zbytek ceny platí za seniory v rámci projektu
Olomoucký kraj. Zúčastnit se může každý nad 60 let a to pouze 1 krát za rok.

S přáním  příjemného dne

Barbora Ivanová

vedoucí projektu

Seniorské cestování

Za sluncem s. r. o.

Ztracená 33, 662 00 Olomouc

www.seniorske-cestovani.cz <http://www.seniorske-cestovani.cz> 

tel.: 733 678 817